اجرای خیابانی گروه سرود شهید پایدار هم زمان با عید غدیر 
اجرای خیابانی گروه سرود شهید پایدار هم زمان با عید غدیر 

اجرای خیابانی گروه سرود شهید پایدار هم زمان با عید غدیر 

ایمان عباس زاده گفت: به مناسبت عید غدیر، گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت، چندین اجرای خیابانی دارد و در همین راستا بچه های گروه در حال تمرین هستند تا با آمادگی کامل، مانند گذشته اجراهای موفقی داشته باشند.
شناسه خبر : 954763 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۵

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به در پیش رو بودن عید غدیر گفت: به مناسبت عید غدیر، گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت، چندین اجرای خیابانی دارد و در همین راستا بچه های گروه در حال تمرین هستند تا با آمادگی کامل، مانند گذشته اجراهای موفقی داشته باشند.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت جیرفت افزود: قرار است در ایام غدیر سرودهای امام علی علیه السلام و امام مهربان را اجرا کنند و از آنجایی که با توجه به شیوع کرونا امکان تمرین گروهی نیست بنابراین بچه ها در منزل تمرین در حال تمرین هستند.

عباس زاده عنوان کرد: اولین اجرای خیابانی گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت، هم زمان با شب عید غدیر و در محل میدان حاج قاسم سلیمانی است تا از این طریق یاد و خاطره سردار دل ها را زنده نگه داریم.

وی با اشاره به این که دومین اجرای خیابانی نیز هم زمان با روز عید غدیر و در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر می باشد، بیان کرد: در ابتدای صبح روز عید گروه سرود شهید پایدار در مقابل واحدهای آپارتمانی مسکن مهر بهشت زهرای جیرفت سرود اجرا کرده و سپس به دعوت کانون فرهنگی هنری شهید باکری به رودبار جنوب سفر کرده تا بعدازظهر در این منطقه سرود خیابانی اجرا کنند.

عباس زاده با بیان این مطلب که این ۲ سرود از سروده های سید صادق آتشی است، ابراز کرد: در اجرای سرود امام علی علیه السلام، خودم به عنوان تک خوان گروه با بچه ها همکاری می کنم.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت جیرفت اضافه کرد: علاوه بر این یکی از برنامه های ایام کرونایی گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت، تمرین و آمادگی برای شرکت در سومین جشنواره سراسری سرود نماز با عنوان ترنم الهی است که به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: زمان برگزاری این جشنواره از ابتدای تیر سال جاری تا پایان شهریور بوده و به صورت ویدئو کنفرانس اجرا می شود.

عباس زاده در خاتمه تاکید کرد: یکی از اهدافی که دنبالم می کنم پیشرفت و کسب موفقیت گروه سرود شهید پایدار در سطح ملی است که خوشبختانه تاکنون بچه ها موفقیت هایی را در این زمینه کسب کرده اند.

پایان پیام/ 586